Thursday, January 7, 2010

他的幽默,我不会欣赏

Topic:
Determination of interesting level of Lab Principles of Nutrient Analysis

Objective:
To determine the effect of joke to ziyino

Materials:
 ziyino
 lecturer A

Procedures:
1. ziyino attend the class and pay attention in the class.
2. Lecturer A made jokes while teaching.
3. The response of ziyino was recorded.
4. The procedure was repeated for 2 times.

Result:


Discussion:
The lecturer likes to make jokes in the class and also during lab time but make ziyino feel ==” everytime because it is really not funny. However, some of the students feel that this kind of teaching method is quite interesting.

Conclusion:
The jokes made by lecturer A is not suitable for ziyino

* * *
他的幽默,我真的不会欣赏。
所以他讲的每一个笑话,都让我有三条线,而且乌鸦飞过的感觉。。。
很无奈,哈哈哈~

其实呢,这个讲师还蛮不错的,因为注重学生与讲师之间的互动,才不断制造“笑”果。
至少好过那些只会跟着幻灯片念,念到连自己都好像睡着的讲师。
只是呢,如果他可以少讲一些不好笑的笑话,减少多一些讲废话的时间,就很不错了。
哈哈~

* * *
言归正传,这个学期上的课终于开始注重营养学的本科了~
可是功课也马上变多,才第一个星期,就连续几份报告要做。
呵呵~加油!
努力朝对得起自己,对得起别人,对得起社会的目标迈进!

8 comments:

  1. 给些面子,干笑两声也好嘛~呵呵

    ReplyDelete
  2. 虽然很冷,但我觉得他很可爱~哈哈!

    ReplyDelete
  3. 翰沛,
    就是连假假笑都笑不出,所以才觉得很无奈~哈哈~

    素芳,
    样子像漫画,所以可爱?哈哈哈~
    如果他不要将这么多冷笑话,可能就会可爱多一些。哈哈~

    ReplyDelete
  4. 你要求过高了啦~我猜你看mr bean时也是不笑的吧??

    ReplyDelete
  5. 哪有?看mrbean我会笑啊~
    我很容易笑的,只是这个讲师的冷笑话很不适合我~呵呵~
    对了,最近看了一部好笑的animate,交响情人梦,好笑好笑~哈哈~

    ReplyDelete
  6. hehe...那个讲师可能一世“笑”名就败在你手里了,哈哈

    ReplyDelete
  7. 呵呵,不错么,这样你就能回忆起大家的阳阳和瑾瑾的冷啊~~

    ReplyDelete
  8. 翰沛,
    不会啦~哈哈哈~

    燕,
    冻冻god and 冻冻长老~哈哈哈~

    ReplyDelete